söndag 13 november 2016

Shoo folket!

I denna vlogen ska jag prata lite om de hetaste trenderna, jag kommer berätta vad jag tycker om alla dessa nyheter. Det kommer vara 5 heta trender om ni kommer att tycka om bloggen och vilja veta mera kommer det i nästa vlogg :)

1. Big puffer jacket 
på första bilden tycker jag att puffer jacket ser snyggt ut på andra ser det mindre snyggt ut jag tycker att den trenden är fin men jag skulle inte kunnat gå ut så bara med den som är på första bilden haha(detta är min åsikt)

2. Uttalande choker
Ni nu tänker bara vadå uttalande choker? jag ska förklara för er uttalande choker menas mer som att den är synlig. Uttalande choker kan se ut så här:

Det är inte som en vanlig choker det är mer som smycken blandade med choker som ni ser finns den choker längst in och sen är det täckt av olika smycken 'Statement choker' ,Man kunde se dessa chokers på mode föreställningar några av dessa var från Balmain, Lanwin, Loewe
Enligt mig så tycker jag väldigt mycket om chokers så att varför inte förnya detta till högre nyvå? detta är fint och jag skulle kunnat gå ut med det men om det skulle varit för mycket smycken skulle jag inte gå ut me den annars är det ju jätte fint.

3. Extra långa ärmar
Är det bara jag som tycker att det är såå fint med extra långa ärmar tex en fördel med detta är när det är kallt så blir det varmare med långa ärmar och asså det är ju så fint så varför inte gå ut med det?
Detta är en riktigt bra fall 2016k mode det passar så bra med allt både kjol och byxor man kan macha detta bra med allt. Och nu så börjar jag se mer och mer långa ärmade tröjor några jag såg från igår var från H&M så att om ni är intresserade är det bara att kika in.

4.Glitter  'Tinsel'
Jaa, glitter har ofta varit mode om ni inte har märkt är det väldigt många kläder i affärerna som är 'glittriga' vad tycker ni? tycker ni att det är fint?

Iallafall min åsikt om glittriga kläder är att jag tycker det är väldigt fint dock så skulle jag inte kunnat gå ut med dessa som är på bilden men typ nån fin glittrig tröja eller nån vanligare klänning skulle jag kunna göra det. Om ni undrar varför? Jag kan svara på det för att jag vill liksom inte få så mycket attention tex i skolan haha.

5. Hoodie 'luvtröja'
JAS JAS JAS JAS ahah ne men detta e så min stil haha e så glad att detta är modet liksom det är så mysigt med hoodie.

Jag tro säkert att alla måste ha nån hoodie hemma så varför inte använda det nu när man har chansen?
Jag vet kanske några tror att det är för 'simply' men nej det är både fint och så är det mode nu !


Så att ja här var några av hetaste höst trender!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar